نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2367
-
الف
+

آوازخوان محبوب آی فیلم 2 از مردم افغانستان و تاجیکستان قدردانی کرد

«محمد اصفهانی» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2، به خاطر برگزیده شدنش به عنوان آوازخوان محبوب فارس زبانان ابراز خوشحالی کرد.

«محمد اصفهانی» آوازخوان کهنه کار ایرانی از این که آثارش مورد اقبال مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته ، ابراز خشنودی کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ،چندی پیش کانال تلویزیونی آی فیلم2 در نظرسنجی سایت خود از مخاطبان خود در تاجیکستان و افغانستان سوال کرده بود که آوازخوان ایرانی محبوب شما کدام است و فارس زبانان بیشترین رای را به آقای «محمد اصفهانی» دادند.

«محمد اصفهانی» در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم2 ضمن ابراز خشنودی از این موضوع اظهار داشت که به این موضوع افتخار می کند.

آقای اصفهانی با قدردانی از مردم افغانستان و تاجیکستان برای انتخاب وی به عنوان آوازخوان محبوبشان گفت : من افتخار می کنم که بیننده گان شما این حسن ظن را به من داشته اند.

وی در ادامه افزود : سال نو را خدمت همه بیننده گان عزیز آی فیلم 2 تبریک می گویم و برای کلشان آرزوی کامیابی و سعادت دارم.

«محمدمهدی واعظی» معروف به «محمد اصفهانی» زادهه ۱۴ سرطان(تیر) ۱۳۴۵ خورشیدی در تهران، طبیب، آوازخوان و کمپوزر پاپ و سنتی ایرانی است.

«محمد اصفهانی» از دانشگاه علوم پزشکی ایران به سال ۱۳۷۶ فارغ‌ شد و با بهره‌مندی از مکتب «محمدرضا شجریان» و «علی جهاندار» موسیقی ایرانی آموخت.

«اصفهانی» ابتدا با اجرای آثاری روی اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، پا به عرصه آوازخوانی گذاشت.

وی تا به امروز بیش از ۱۵ تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و فلم های سینمایی را اجرای نموده که از این سریال ها می‌توان به تیتراژ سریال‌های «یه تیکه زمین»، «ارمغان تاریکی»، «ولایت عشق»، «زیر هشت»، «تا ثریا»، «معصومیت از دست رفته»، «آخرین دعوت»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «وفا» و فلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» و «اخراجی‌ها» اشاره کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر